🧑 🔍

Afdekkap ventilator voorruitontwasemer/ kachel 404S

Jan van Acquoij
 - 21 september '20

Hallo,

 

Laat ik mij eerst voorstellen alvorens ik een verzoek doe;

 

Ik ben Jan van Acquoij, 35, woonachtig in Almkerk en sinds een paar maanden in bezit van een Unimog 404S radiowagen Ex Bundeswehr.

 

Recentelijk heb ik de wagen dusver gekregen dat hij technisch OK is, en bij de RDW een kenteken heeft mogen behalen. 

 

De eerste mijlpaal is gezet.

 

Nu ga ik kijken of ik wat missende onderdelen kan vinden. Ik wil de Unimog niet in concour staat hebben, maar een beetje compleet is wel zo netjes.

 

Ik ben op zoek naar de metalen kap die over de ventilator gaat die verbonden zit met de kachel/ voorruitontwasemer.

 

De kap is te vinden ter hoogte van de linkerschoen als je achter het stuur zit. Ik geloof dat er zelfs een of ander bedieningsknopje aan zit.

 

Zie, van het internet getrokken, foto.

 

Wie kan mij hiermee/ hieraan verder helpen?? hoeft beslist geen nieuwe te zijn.

 

Iedereen alvast bedankt voor je tijd als je dit hebt gelezen!!

 

Groet,

 

Jan

Anton WH Kroes
 - 2 oktober '20

Sorry Jan, heb dat kapje niet v je.. Welkom bij de groep 404 liefhebbers! Veel succes en plezier.

 

Er worden regelmatig onderdelen aangeboden, dus vraag of regelmatig kijken bij de advertenties. Zo heb ik stel voordeurtjes en stuk canvas te koop staan.

 

Vr gr

 

Anton kroes

Servi Jaspers
 - 17 oktober '20

Hallo 

 

Ik wilde even vragen of u het kapje al heeft. Ik heb er 1 liggen. Bij Interesse mailen naar servijaspers@hotmail.com Gr servi

Jan van Acquoij
 - 29 oktober '20

Servi,

 

Bedankt voor het opsturen. Schildje is aangekomen.

 

Groet, Jan

Plaatst reactie

Je dient ingelogd te zijn op een reactie te kunnen plaatsen.