🧑 🔍

unimog 406 kopen

Peter Schoenmakers
 - 20 september '21

Hallo ik zal mijn eigen eerst voorstellen mijn naam is Peter Schoenmakers ik kom uit Tilburg en ik ben sinds kort lid van jullie club.

 

Ik heb nog geen unimog maar ik ben op zoek naar een nette unimog 406,nu zie ik op internet diverse unimogs te koop staan maar de meeste zijn nog niet op kenteken.

 

 Mijn vraag is of het verstandig is om een unimog te kopen die niet op kenteken staat of een die op kenteken staat en als er een kenteken bij zit waarop de konstruktie snelheid lager dan 45km per uur is opgegeven of je dan bij je verzekering nog wel bent gedekt?

Albert Verhulst
 - 24 september '21

Hallo 

 

zonder kenteken gaat nog maar moet je niet lang meer wachten  (dit jaar nog makkelijk maar wacht niet tot het laatst)aan te vragen

 

ik geloof niet dat er ooit een 406 van de band af gerold is met constructie snelheid lager dan 45km.(ook dit is nog dit jaar makkelijk om te zetten maar ook hier wacht niet tot het laatst ps de tijd  tikt) 

 

ergens op de papieren van motorvoertuigen staat dat je zelf verantwoordelijk bent voor de info die er op staat .

 

dus constructie snelheid lager dan 45km ik geloof niet dat het klopt  (kan wel eens een duur geintje worden als je toch een keer te hard rijd 

 

mvg Albert Verhulst

Peter Schoenmakers
 - 24 september '21

Hallo Albert,

 

Bedankt voor je reactie en nuttige informatie.

 

Nog een vraagje,welke papieren heb je nodig om een Unimog op kenteken te zetten?

Albert Verhulst
 - 26 september '21

Hallo

 

dat ligt er aan wat je wilt/welk motorvoertuig categorie

 

mvg Albert

Peter Schoenmakers
 - 27 september '21

Hallo Albert,

 

Het is voor een landbouw voertuig

Albert Verhulst
 - 3 oktober '21

Hallo

 

normaal gezien niets voor dit jaar .maar er zijn ook uitzonderingen

 

mvg Albert

Peter Schoenmakers
 - 9 oktober '21

Sorry voor de late reactie maar bedankt Albert,het is nu helemaal duidelijk

Plaatst reactie

Je dient ingelogd te zijn op een reactie te kunnen plaatsen.