🧑 🔍

APK

Rolf Getz
 - 2 januari '22

Wat kost een APK voor een Unimog ?

Rolf Getz
 - 2 januari '22

het gaat om een 406 landbouwkenteken moet er voor het eerst mee op keuring .

Robert Luijten
 - 27 september '22

Vandaag heb ik hiervoor geinformeerd en ik schrok mee dood: €350 bij een bedrijf in Zuid Limburg!

Willem M. Caljouw
 - 29 september '22

Rolf, Robert, als het een landbouwvoertuig betreft, dacht ik dat dat APK 3 zal moeten zijn. Maar APK 3 is tot nu toe “vrijwillig” en geen verplichting … toch? Groeten, Wim.

Albert Verhulst
 - 29 september '22

Hallo

 

klopt vrijwillig .maar geen apk voor die sneller kunnen als 40 heeft beperkingen  

 

en in deze tijd zijn er bedrijven die de overheid  achter na gaan en dus aan het harken zijn voor 200 minder moet het ook zeker ergens lukken mvg Albert

Willem M. Caljouw
 - 1 oktober '22

Voor iedereen die deze details nog niet ontdekt zou hebben: klik op onderstaande link.

 

Mijn 416 DoKa (1985) met maximum constructie snelheid van 80 km/u is dus sinds 02/2022 APK plichtig en bij aflevering in 04/2022 APK (3) (goed)gekeurd. Waarom RDW dat keuringsrapport niet opneemt in de gegevens op hun site is minder handig (… beetje druk daarzo?), maar zij noemen dat onderaan de pagina van de link hieronder, dat die situatie kan voorkomen.  Het keuringsrapport bewaar ik voorlopig dus maar in de auto en ben daar zuinig op, omdat dat momenteel het enige bewijsstuk is. 

 

https://www.rdw.nl/particulier/voertuigen/landbouwvoertuig/apk/wanneer-en-hoe-vaak-apk-keuren

Plaatst reactie

Je dient ingelogd te zijn op een reactie te kunnen plaatsen.