🧑 🔍

zijn er nog mensen in groningen

[Gebruiker verwijderd]
 - 15 mei '06

zijn er nog mensen met een unimog in provincie groningen

[Gebruiker verwijderd]
 - 15 mei '06

uiteraard!!!

[Gebruiker verwijderd]
 - 15 mei '06

ik woon natuurlijk ook in het mooie groningen

[Gebruiker verwijderd]
 - 15 mei '06

Uiterraad,

En wel met een hele mooie Unimog 421 U 52 Landbouw uitvoering !!

In de omgeving van Onstwedde.

Met vriendelijke groet,

MOGPOWER

[Gebruiker verwijderd]
 - 15 mei '06

ook in Pieterburen ( Noord Groningen ), ben in het bezit van een 404, alleen 5 mei jongstleden bij het in de schuur rijden ging ik door mijn koppeling heen oorzaak ?. Direct op de rem vanzalf en staat nu in de schuur te wachten op reparatie

[Gebruiker verwijderd]
 - 16 mei '06

schildwolde wel een stuk of 6 kijk ook maar op UTS almere van het fotoboek

[Gebruiker verwijderd]
 - 17 mei '06

Jazeker, er rijden hier nogal wat rond in deze omgeving, Wagenborgen, Siddeburen, Schildwolde, Niewolda enz. Ik zelf heb een 406 en kom vaak anderen tegen onder het rijden.

John Troost
 - 17 mei '06

niks voor jullie om eens een mini meeting te organiseren onder de vlag van de unimogclub?

[Gebruiker verwijderd]
 - 18 mei '06

Geen idee misschien wel maar hoe begin je zoiets.

[Gebruiker verwijderd]
 - 18 mei '06

Bijvoorbeeld gewoon hier op het prikbord zetten. Zo iets van zaterdag morgen in vlagtwedde op een parkeerplaats.

Met vriendelijke groet,

MOGPOWER

[Gebruiker verwijderd]
 - 20 mei '06

Heel goed idee. Zal ik dan beginnen? Volgende week zaterdag, 27 mei een oldtimerdag in Lauwerzijl. Verschillende oude tractoren, vrachtwagens enz. Leuk om met een mog heen te gaan misschien?

Met vr gr Peter Huizinga

[Gebruiker verwijderd]
 - 20 mei '06

hoi peter
goed iedee weet je ook dat het daar groot is of is het een klein evenemant en anders dan komen we ff met de unimog kijken

ow jah is er ook een web site van?

groetjes anco

[Gebruiker verwijderd]
 - 20 mei '06

hoi Anco,
Ik weet niet of het een groot evenement is. ik heb het uit het streek krantje namelijk. Ik weet niet waar je vandaan komt maar je kunt ontzettend mooi toeren hier in het westerkwartier. Ik heb niets kunnen vinden op het internet. Vorige week was er een treffen in Noordhorn. Daar komen ook een aantal mogs meestal.

vr gr Peter

[Gebruiker verwijderd]
 - 21 mei '06

hier heb ik een agenda en daar staat het telfoon nummer wel bij
http://www.klw-vereniging.nl/Agenda.html

groetjes

[Gebruiker verwijderd]
 - 21 mei '06

friesland boppe
ik woon in ureterp
is vlakbij provincie groningen als er een mini meeting komt zijn wij ook van de partij

remco pronk

[Gebruiker verwijderd]
 - 21 mei '06

Hallo,

Als er zo iets staat te gebeuren dan is het toch beter dat het een beetje centraal in de provincie gebeurd. Lijkt mij het beste.

Met vriendelijke groet,

MOGPOWER

[Gebruiker verwijderd]
 - 27 mei '06

Klein verslagje van vandaag. Ontzettend mooie tractoren gezien en 1 unimog 411. Buiten stond nog een hele mooie rooie 406 (gaaf ding, van wie?)
411 ging met een zware tractor achterop zo van zijn plek in de zachte ondergrond. 411 ontzettend mooi gerestaureerd en loopt fantastisch. Volgende keer meer mogs(?) Buiten het terrein werd nog een demo ploegen gegeven. Verrassend hoe sterk zo'n oude john deere is. Kortom erg leuk om het allemaal te zien

[Gebruiker verwijderd]
 - 27 mei '06

Sorry in Lauwerzijl gebeurde het allemaal.

[Gebruiker verwijderd]
 - 28 mei '06

ik heb er gister ook weze kijken met de unimog
het was gister mooi weer dus dat kon niet meer stuk
en die roode unimog komt geloof ik uit leens

[Gebruiker verwijderd]
 - 28 mei '06

Jammer Anco dat ik je gemist heb met de mog. Ik was er gistermiddag tegen 14:00. Ik vond het erg leuk. Wat vond je van de ford met 6 cil en turbo erop gebouwd. Hij was draaiende te horen.

Plaatst reactie

Je dient ingelogd te zijn op een reactie te kunnen plaatsen.