🧑 🔍

landbouw kenteken ????????

[Gebruiker verwijderd]
 - 17 augustus '06

is het moeilijk om je mog op landbouw kenteken te zetten en wat zijn de voor en na delen enz enz enz

[Gebruiker verwijderd]
 - 17 augustus '06

nee dat is niet moeilijk www.rdw.nl maar ik wilde het eerste ook doen bij mijn unimog maar dan moet je tekenen dat hij niet harder gaat dan 25 km/h

[Gebruiker verwijderd]
 - 18 augustus '06

watvoor trekker gaat er dan niet harder dan 25kmh?? alles toch.

[Gebruiker verwijderd]
 - 18 augustus '06

Waar staat dat dan precies op de rdw site????

[Gebruiker verwijderd]
 - 18 augustus '06

heb vandaag met een bedrijf gesproken die in traktos doen ik hoef alleen het sasie nummer door te geven en hij valt onder landbouw voertuig makelijk zat

Nico Kox
 - 18 augustus '06

Jongens geen cowboy verhaal er van gaan maken!
Je geeft bij de zoekoptie van RDW, GV in. Print het formulier uit en vult dit in. Je doet er een verklaring bij dat je je er van bewust bent dat je met het landbouwvoertuig niet harder MAG dan 25km/u en je krijgt na een tijdje het kentekenbewijs thuisgebracht door meneer de post.
Let wel: Als je in de verklaring zet dat het voertuig niet harder KAN dan 25km/u en je ooit bij een ongeval met letsel of iets dergelijks betrokken raakt je een zware pijp rookt omdat je handtekening onder de GV-aanvraag staat en je het formulier "naar waarheid" ingevuld hebt! Dus gewoon schrijven dat je weet dat je niet harder MAG dan 25km/u.

[Gebruiker verwijderd]
 - 21 augustus '06

als je een gv hebt moet je dan ook nog een afgeknotste drie hoek achter op hebben gr jarno

Ronald Schra
 - 21 augustus '06

Ja dat moet (als je tenminste een afgeknotte driehoek bedoeld ;)

Deze zijn verplicht voor alle voer/werktuigen onder langzaam vervoer.

Plaatst reactie

Je dient ingelogd te zijn op een reactie te kunnen plaatsen.