🧑 🔍

Vrachtwagen als hobby en dan verzekeren

JanWillem Grapendaal
 - 29 april '18

Hallo clubmaatjes!
Welke verzekeraar raden jullie me aan waar ik als particulier mijn hobby vrachtwagen (expeditievoertuig) kan verzekeren. Overal krijg ik vragen over lading, gevaarlijke stoffen, etc. Terwijl ik gewoon m'n stoere camper wil verzekeren......

Matthijs Grund
 - 1 mei '18

Best Jan Willem,
Misschien moet je de vraag naar de verzekeraar veranderen.
En het niet over een vrachtwagen hebben.
Want dan vervoer je vracht
Misschien werkt camper met max gewicht 7.5ton beter
of vraag onderstaande link eens
Ik heb met beide zelf geen ervaring.

Groeten
Matthijs

JanWillem Grapendaal
 - 6 mei '18

Dank Matthijs.
Maar het is een vrachtwagen, de camper wordt zwaarder dan 7500 kgs... En jokken betekent nooit uitbetalen bij schade.

Jan Couwenberg
 - 1 juni '18

Dan laat je dat gewicht weg, komen ze zelf wel achter. Het is en blijft een camper!

Anton WH Kroes
 - 28 juni '18

Beste jw
Kijk ook bij mijn forum-topic; goede ervaring bij Univé Alkmaar. Ben ik uiteindelijk uitgekomen voor mijn radio bak...

Anton WH Kroes
 - 28 juni '18

Beste jw
Kijk ook bij mijn forum-topic; goede ervaring bij Univé Alkmaar. Ben ik uiteindelijk uitgekomen voor mijn radio bak...

Anton WH Kroes
 - 28 juni '18

Beste jw

Anton WH Kroes
 - 28 juni '18

Beste jw

Anton WH Kroes
 - 28 juni '18

Beste jw

Plaatst reactie

Je dient ingelogd te zijn op een reactie te kunnen plaatsen.